עימות סוער במהדורה: "דאגה לצביון העיר או גזענות?"

מהדורת הבוקר 5 Comment on עימות סוער במהדורה: "דאגה לצביון העיר או גזענות?"

עימות סוער ב'מהדורת הבוקר' בין המגישים בצלאל קאהן ודוד חכם על ההסכם שנחתם בין דגל התורה לשלומי אמונים באלעד. לדברי חכם: "תפסיקו לבלום את ה'פרנקים'. גזענות טהורה". קאהן הדף את הטענות: "אני תמכתי 10 שנים במועמד ספרדי. על איזה תחושת קיפוח אתה מדבר?"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בצלאל קאהן ודוד חכם פתחו את 'מהדורת הבוקר' בעימות סוער כאשר דוד חכם תקף את ההסכם בין דגל התורה ושלומי אמונים וטען לקיפוח ספרדי: "חמש שנים אתם רבים ומסוכסכים, לא שכחנו את ה-6-3. לא החמצתם הזדמנות לריב. אבל לפתע כש"הפרנקים" מאיימים לכבוש את העיר פתאום הם מתאחדים. ראינו באלעד חשש לצביון העיר אם חלילה מועמד ספרדי ייבחר. גם בבני ברק כנ"ל".

בצלאל קאהן: "מה הקשר בין הסכם פוליטי לנחיתיות הספרדית שלך? איך יפגע הצביון החרדי באלעד אם בוטבול יהיה ראש עיר? ומה קשור האחדות עד כה, שנדבר על האחדות והמריבות בש"ס בבני ברק?".

חכם: "תפסיקו לבלום את הפרענקים. תנו פעם אחת לספרדי להגיע להנהגה. את הגזענות הזאת ש"ס טרם למדה להפסיק. באלעד זה גם הפרת הסכם ברגל גסה וגם גזענות טהורה".

קאהן: "אני תמכתי 10 שנים בעיר מגוריי בבית שמש במועמד ספרדי. מה קשור כאן גזענות? על איזה תחושת קיפוח אתה מדבר? כשהמועמדות של פינדרוס באלעד נפסלה, דגל התורה תמכה בברק צוברי המועמד הספרדי. בצפת כעת כולם תומכים במועמד הספרדי המוסכם".

השניים סיכמו לשאול את המאזינים בסקר מיוחד שפרסמו, התגובות החלו לזרום מייד ולאחר מספר דקות חשף קאהן את התוצאה שברוב גדול נטתה בעד חכם 73% חושבים שחכם צודק בעוד רק 27% חושבים שלא.

אז האם אכן יש גזענות או שהכל פוליטי? האזינו

 



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    מגעיל לפתוח את האתרים בזמן האחרון! הכל עמוס בחירות בחירות בחירות, גם משעמםםםםם, ובעיקר מקומם כל המריבות הטיפשיות האלו, שנאת חינם, לשון הרע ורכילות, בדיוק בימים נוראים, מה זה משנה אם ראשי העיר יהיו ספרדים או ליטאים או חסידים????? כולנו יהודים!!!! מספיק כבר הברברת הזו, תכניסו תוכן אמיתי ומעניין שיתן אוירה והכנה לימי הדין!

    1. מבחינת הפוליטיקאים מדובר על מריבה לא טיפשית על ג'ובים שמניבים פרנסה לא רעה.
      מבחינת הציבור אכן מדובר בענין טיפשי שבכל מקרה לא יועיל לו
      מה שהיה הוא שיהיה
      בכל מקרה לא יהיה שירות עירוני או ארצי , כי אין שום סיבה שיהיה…

  2. 3

    מהומה על לא מאומה.
    מי שמקופח בפועל הוא הציבור השקוף שלא סופרים אותו ואין לו נציגות כלל
    וזה ממש לא משנה אם ראש העיריה הוא אשכנזי או ספרדי , חסיד או ליטאי

  3. 2

    כל הכבוד לדוד חכם הוא אומר נכון מכל הלב